De kust - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Alyviv - WaarBenJij.nu De kust - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Alyviv - WaarBenJij.nu

De kust

Door: Aloys

Blijf op de hoogte en volg Alyviv

13 September 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag zijn we ondertussen alweer 2 dagen verder. Het is afzien, in de ochtend wil het nog wel een beetje met temperaturen rond de 70gr Farenheit (ca 21gr. Celsius) maar 's middags laat de temperatuur meter getallen net boven de 100 zien en dat is dan ruim 37 gr. Celsius, AFZIEN hoor. Maar heb geen medelijden met ons we hebben er zelf voor gekozen, kan me niet herinneren dat ik ooit in een shirt met korte mouwen motor gereden heb, maar gisteren en vandaag maar wel. Ivo reed de eerste dag nog zonder handschoenen maar dat doet hij dus ook maar niet meer, resultaat een paar mooie rode handen. Maar wat is het mooi hier zolangs de kust van SAN Francisco naar boven tot achter Eureka. Geweldig mooie vergezichten op zee, later door de streek Redwood State Park met woudreuzen van meer dan 2400jaar oud, waar bij sommigen je minsten 10 mensen nodig hebt om een kring erom heen te maken. Dan ben je als mens maar heel klein. Overnachting in Arcata en vanmorgen hebben we de kust verlaten en reizen het binnenland in ri. Redding. Weer een hele mooi route over bergen en dalen met geweldig mooie natuur. Vandaag waren we rond drie uur in het hotel, vanmiddag een beetje gerust en vanavond zijn we gaan kiezen.

• 13 September 2015 - 11:05

Sonja:

Hi Von and frends, wat leuk dit reisverslag. Zit bij Mam maar ze dacht dat het Spam was..... Nu weer gerust en genoten van jullie verhalen en plaatjes. Ga zo door en geniet! Kun je mij ook toevoegen?
    Knuffels van Mam en je Niggie