Het komt dichterbij - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Alyviv - WaarBenJij.nu Het komt dichterbij - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Alyviv - WaarBenJij.nu

Het komt dichterbij

Door: Aloys

Blijf op de hoogte en volg Alyviv

12 Augustus 2015 | Nederland, Zwolle

Langzamerhand wordt het aantal dagen dat de aftel app op de telefoon laat zien steeds minder, vandaag hebben we nog 28 dagen te gaan.
Voor de ons grote rondreis door Amerika.
Fijne goede zitplaatsen in de KLM vlieger zijn besteld.
De motoren zijn allang besteld en betaald, we kregen bericht uit Amerika dat alles wat dat betreft in orde is. Routes zijn op de PC klaar, helemaal gemaakt door grote vriend IVO, geweldig gedaan en heeeeel veel tijd aan besteed. Hij heeft alles naar mij gestuurd en het enige wat ik nog hoef te doen is ze op zijn verzoek nakijken. Maar daar begin ik niet aan hoor, we laten ons verrassen. Hier en daar heeft hij al een paar hotels op voorhand gereserveerd, het blijkt dat we niet alleen onderweg zijn in de USA en dat het wel makkelijk is om toch hier en daar wat te reserveren.

• 14 Augustus 2015 - 12:35

Ivo:

Nou lekker dan, dankzij die veer kan ik de hele reis blijven staan..

• 22 Augustus 2015 - 18:01

Jolanda:

He hallo a.s. vakantie gangers. Jullie gaan echt een super gave tyd tegemoet. Wy gaan jullie verslag volgen hoor..